Achaté Steelstofzuiger PRO - Voetstuk
Bespaar elke week 2 tot 4 uur met onze schoonmaakoplossingen. Schoonmaken kost minder tijd en voelt een stuk lichter. Zo houd je meer ruimte over voor de dingen waar je echt van geniet.
We snappen dat je eerst wilt ervaren hoe iets werkt in je eigen huis. Daarom kun je onze schoonmaakproducten 30 dagen rustig uitproberen, gewoon in je eigen routine. Gebruik het zoals jij dat normaal doet en ervaar zelf het verschil.
Niet tevreden? Geen probleem. Je kunt het eenvoudig retourneren en we sturen je geld terug.
En gaat er binnen 2 jaar iets stuk? Dan lossen we het direct voor je op. Zonder gedoe. Gewoon zoals het hoort.
Meer weten? Bekijk onze retourpagina.
Je bestelling wordt verzonden met PostNL, DHL of UPS. Na verwerking ontvang je een track & trace per e-mail, zodat je je pakket kunt volgen.
Retourneren kan eenvoudig binnen 30 dagen na ontvangst via ons retourportaal.
Nederland & België: 1–2 werkdagen
Duitsland & Oostenrijk: 1–2 werkdagen
Rest van Europa: 2–3 werkdagen
Rest van de wereld: 5–6 werkdagen
Achate awards



Achaté Steelstofzuiger PRO - Voetstuk
Achaté Steelstofzuiger PRO - Voetstuk
Schrijf je in en we laten je weten zodra dit product weer op voorraad is.
Bedankt!
Je ontvangt een e-mail zodra dit product weer beschikbaar is.
Perfect
Hoi Ik ber erg tevreden mee zeer goed zuig kracht matriaal echt stevig een min puntje krijg de op vang bak wat lastig erop kan kan ook aan mij liggen maar heb er zeer zeker geen spijt van heb ook...
Super fijne ervaring
Hoi, mijn dweil stomer was dus kapot gegaan, baalde enorm want dacht dat dit een heel lang proces zou zijn. Maar. de klantenservice van achate is SUPER!!! Ben zo fijn geholpen door Nicole en binnen een dag helemaal geregeld en...
Goede communicatie
Goede communicatie Hoop dat àlles vlot verloopt met retour. 1min punt lang op levering moeten wat ,maar is het wachten waard. Hoop dat bedrag retour terug betaald word .komt allemaal goed
Uitstekende klantenservice
Uitstekende klantenservice. Erg coulant en reageren netjes met twee dagen!
Beter dan verwacht zelfs!
Ik verwachtte niet teveel van de kwaliteit maar ik ben positief verrast!
Knappe service en ze houden je op de…
Knappe service en ze houden je op de hoogte van waarde bestelling zich bevindt ook al wordt ze later geleverd
Uitstekende producten,uitstekende service,en zeer goedena zorg .
Van het bestellen van de producten tot het afleveren bij de klant en het bedankje voor de aankoop .
stoomreiniger was helaas kapot…
stoomreiniger was helaas kapot gegaan, contact gehad 2 jaar fabrieksgarantie en hebben het netjes opgelost. Krijg een nieuwe geleverd. Stoomapparaat werkt top! Hebben hele fijne producten.
Perfect
Hoi Ik ber erg tevreden mee zeer goed zuig kracht matriaal echt stevig een min puntje krijg de op vang bak wat lastig erop kan kan ook aan mij liggen maar heb er zeer zeker geen spijt van heb ook...
Super fijne ervaring
Hoi, mijn dweil stomer was dus kapot gegaan, baalde enorm want dacht dat dit een heel lang proces zou zijn. Maar. de klantenservice van achate is SUPER!!! Ben zo fijn geholpen door Nicole en binnen een dag helemaal geregeld en...
Goede communicatie
Goede communicatie Hoop dat àlles vlot verloopt met retour. 1min punt lang op levering moeten wat ,maar is het wachten waard. Hoop dat bedrag retour terug betaald word .komt allemaal goed
Uitstekende klantenservice
Uitstekende klantenservice. Erg coulant en reageren netjes met twee dagen!
Beter dan verwacht zelfs!
Ik verwachtte niet teveel van de kwaliteit maar ik ben positief verrast!
Knappe service en ze houden je op de…
Knappe service en ze houden je op de hoogte van waarde bestelling zich bevindt ook al wordt ze later geleverd
Uitstekende producten,uitstekende service,en zeer goedena zorg .
Van het bestellen van de producten tot het afleveren bij de klant en het bedankje voor de aankoop .
stoomreiniger was helaas kapot…
stoomreiniger was helaas kapot gegaan, contact gehad 2 jaar fabrieksgarantie en hebben het netjes opgelost. Krijg een nieuwe geleverd. Stoomapparaat werkt top! Hebben hele fijne producten.
Perfect
Hoi Ik ber erg tevreden mee zeer goed zuig kracht matriaal echt stevig een min puntje krijg de op vang bak wat lastig erop kan kan ook aan mij liggen maar heb er zeer zeker geen spijt van heb ook...
Super fijne ervaring
Hoi, mijn dweil stomer was dus kapot gegaan, baalde enorm want dacht dat dit een heel lang proces zou zijn. Maar. de klantenservice van achate is SUPER!!! Ben zo fijn geholpen door Nicole en binnen een dag helemaal geregeld en...
Goede communicatie
Goede communicatie Hoop dat àlles vlot verloopt met retour. 1min punt lang op levering moeten wat ,maar is het wachten waard. Hoop dat bedrag retour terug betaald word .komt allemaal goed
Uitstekende klantenservice
Uitstekende klantenservice. Erg coulant en reageren netjes met twee dagen!
Beter dan verwacht zelfs!
Ik verwachtte niet teveel van de kwaliteit maar ik ben positief verrast!
Knappe service en ze houden je op de…
Knappe service en ze houden je op de hoogte van waarde bestelling zich bevindt ook al wordt ze later geleverd
Uitstekende producten,uitstekende service,en zeer goedena zorg .
Van het bestellen van de producten tot het afleveren bij de klant en het bedankje voor de aankoop .
stoomreiniger was helaas kapot…
stoomreiniger was helaas kapot gegaan, contact gehad 2 jaar fabrieksgarantie en hebben het netjes opgelost. Krijg een nieuwe geleverd. Stoomapparaat werkt top! Hebben hele fijne producten.
Perfect
Hoi Ik ber erg tevreden mee zeer goed zuig kracht matriaal echt stevig een min puntje krijg de op vang bak wat lastig erop kan kan ook aan mij liggen maar heb er zeer zeker geen spijt van heb ook...
Super fijne ervaring
Hoi, mijn dweil stomer was dus kapot gegaan, baalde enorm want dacht dat dit een heel lang proces zou zijn. Maar. de klantenservice van achate is SUPER!!! Ben zo fijn geholpen door Nicole en binnen een dag helemaal geregeld en...
Goede communicatie
Goede communicatie Hoop dat àlles vlot verloopt met retour. 1min punt lang op levering moeten wat ,maar is het wachten waard. Hoop dat bedrag retour terug betaald word .komt allemaal goed
Uitstekende klantenservice
Uitstekende klantenservice. Erg coulant en reageren netjes met twee dagen!
Beter dan verwacht zelfs!
Ik verwachtte niet teveel van de kwaliteit maar ik ben positief verrast!
Knappe service en ze houden je op de…
Knappe service en ze houden je op de hoogte van waarde bestelling zich bevindt ook al wordt ze later geleverd
Uitstekende producten,uitstekende service,en zeer goedena zorg .
Van het bestellen van de producten tot het afleveren bij de klant en het bedankje voor de aankoop .
stoomreiniger was helaas kapot…
stoomreiniger was helaas kapot gegaan, contact gehad 2 jaar fabrieksgarantie en hebben het netjes opgelost. Krijg een nieuwe geleverd. Stoomapparaat werkt top! Hebben hele fijne producten.
Perfect
Hoi Ik ber erg tevreden mee zeer goed zuig kracht matriaal echt stevig een min puntje krijg de op vang bak wat lastig erop kan kan ook aan mij liggen maar heb er zeer zeker geen spijt van heb ook...
Super fijne ervaring
Hoi, mijn dweil stomer was dus kapot gegaan, baalde enorm want dacht dat dit een heel lang proces zou zijn. Maar. de klantenservice van achate is SUPER!!! Ben zo fijn geholpen door Nicole en binnen een dag helemaal geregeld en...
Goede communicatie
Goede communicatie Hoop dat àlles vlot verloopt met retour. 1min punt lang op levering moeten wat ,maar is het wachten waard. Hoop dat bedrag retour terug betaald word .komt allemaal goed
Uitstekende klantenservice
Uitstekende klantenservice. Erg coulant en reageren netjes met twee dagen!
Beter dan verwacht zelfs!
Ik verwachtte niet teveel van de kwaliteit maar ik ben positief verrast!
Knappe service en ze houden je op de…
Knappe service en ze houden je op de hoogte van waarde bestelling zich bevindt ook al wordt ze later geleverd
Uitstekende producten,uitstekende service,en zeer goedena zorg .
Van het bestellen van de producten tot het afleveren bij de klant en het bedankje voor de aankoop .
stoomreiniger was helaas kapot…
stoomreiniger was helaas kapot gegaan, contact gehad 2 jaar fabrieksgarantie en hebben het netjes opgelost. Krijg een nieuwe geleverd. Stoomapparaat werkt top! Hebben hele fijne producten.
Perfect
Hoi Ik ber erg tevreden mee zeer goed zuig kracht matriaal echt stevig een min puntje krijg de op vang bak wat lastig erop kan kan ook aan mij liggen maar heb er zeer zeker geen spijt van heb ook...
Super fijne ervaring
Hoi, mijn dweil stomer was dus kapot gegaan, baalde enorm want dacht dat dit een heel lang proces zou zijn. Maar. de klantenservice van achate is SUPER!!! Ben zo fijn geholpen door Nicole en binnen een dag helemaal geregeld en...
Goede communicatie
Goede communicatie Hoop dat àlles vlot verloopt met retour. 1min punt lang op levering moeten wat ,maar is het wachten waard. Hoop dat bedrag retour terug betaald word .komt allemaal goed
Uitstekende klantenservice
Uitstekende klantenservice. Erg coulant en reageren netjes met twee dagen!
Beter dan verwacht zelfs!
Ik verwachtte niet teveel van de kwaliteit maar ik ben positief verrast!
Knappe service en ze houden je op de…
Knappe service en ze houden je op de hoogte van waarde bestelling zich bevindt ook al wordt ze later geleverd
Uitstekende producten,uitstekende service,en zeer goedena zorg .
Van het bestellen van de producten tot het afleveren bij de klant en het bedankje voor de aankoop .
stoomreiniger was helaas kapot…
stoomreiniger was helaas kapot gegaan, contact gehad 2 jaar fabrieksgarantie en hebben het netjes opgelost. Krijg een nieuwe geleverd. Stoomapparaat werkt top! Hebben hele fijne producten.
Perfect
Hoi Ik ber erg tevreden mee zeer goed zuig kracht matriaal echt stevig een min puntje krijg de op vang bak wat lastig erop kan kan ook aan mij liggen maar heb er zeer zeker geen spijt van heb ook...
Super fijne ervaring
Hoi, mijn dweil stomer was dus kapot gegaan, baalde enorm want dacht dat dit een heel lang proces zou zijn. Maar. de klantenservice van achate is SUPER!!! Ben zo fijn geholpen door Nicole en binnen een dag helemaal geregeld en...
Goede communicatie
Goede communicatie Hoop dat àlles vlot verloopt met retour. 1min punt lang op levering moeten wat ,maar is het wachten waard. Hoop dat bedrag retour terug betaald word .komt allemaal goed
Uitstekende klantenservice
Uitstekende klantenservice. Erg coulant en reageren netjes met twee dagen!
Beter dan verwacht zelfs!
Ik verwachtte niet teveel van de kwaliteit maar ik ben positief verrast!
Knappe service en ze houden je op de…
Knappe service en ze houden je op de hoogte van waarde bestelling zich bevindt ook al wordt ze later geleverd
Uitstekende producten,uitstekende service,en zeer goedena zorg .
Van het bestellen van de producten tot het afleveren bij de klant en het bedankje voor de aankoop .
stoomreiniger was helaas kapot…
stoomreiniger was helaas kapot gegaan, contact gehad 2 jaar fabrieksgarantie en hebben het netjes opgelost. Krijg een nieuwe geleverd. Stoomapparaat werkt top! Hebben hele fijne producten.
Perfect
Hoi Ik ber erg tevreden mee zeer goed zuig kracht matriaal echt stevig een min puntje krijg de op vang bak wat lastig erop kan kan ook aan mij liggen maar heb er zeer zeker geen spijt van heb ook...
Super fijne ervaring
Hoi, mijn dweil stomer was dus kapot gegaan, baalde enorm want dacht dat dit een heel lang proces zou zijn. Maar. de klantenservice van achate is SUPER!!! Ben zo fijn geholpen door Nicole en binnen een dag helemaal geregeld en...
Goede communicatie
Goede communicatie Hoop dat àlles vlot verloopt met retour. 1min punt lang op levering moeten wat ,maar is het wachten waard. Hoop dat bedrag retour terug betaald word .komt allemaal goed
Uitstekende klantenservice
Uitstekende klantenservice. Erg coulant en reageren netjes met twee dagen!
Beter dan verwacht zelfs!
Ik verwachtte niet teveel van de kwaliteit maar ik ben positief verrast!
Knappe service en ze houden je op de…
Knappe service en ze houden je op de hoogte van waarde bestelling zich bevindt ook al wordt ze later geleverd
Uitstekende producten,uitstekende service,en zeer goedena zorg .
Van het bestellen van de producten tot het afleveren bij de klant en het bedankje voor de aankoop .
stoomreiniger was helaas kapot…
stoomreiniger was helaas kapot gegaan, contact gehad 2 jaar fabrieksgarantie en hebben het netjes opgelost. Krijg een nieuwe geleverd. Stoomapparaat werkt top! Hebben hele fijne producten.